Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Daihatsu SIRION (M1) 1.0 (M100) (1998.04-2000.10) 54km » JRM188 trw
wybrany samochód: 
Daihatsu Sirion (m1) 1.0 (m100) (1998.04-2000.10) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM188 TRW

JRM188 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM188
Przekładnia kierownicza JRM188

    Ocena:
numer części:

JRM188

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracymanualny
Długość całkowita [mm]1085
Rozstaw śrub mocujących [mm]276
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,3
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej48
Długość przegub osiowy [mm]206
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937318964
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM188 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: RENAULT SUPER 5 1.0/1.1/1.4 10.84-12.96
numery OEM:
RENAULT      77 01 463 347
RENAULT      77 01 463 995

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM188 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.