Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM584 trw

Przekładnia kierownicza JRM584 TRW

JRM584 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM584
Przekładnia kierownicza JRM584
JRM584

    Ocena:
numer części:

JRM584

dostawca:

TRW

Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm] 574
Rozstaw śrub mocujących [mm] 338
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 30,5
Liczba otworów do mocowania 2
Wymiar gwintu M12x1.75
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938253615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM584 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT 500, 500 C, FORD KA 0.9-1.4 07.07-
numery OEM:
FIAT      51915239
FIAT      51915326
FIAT      51934264
FIAT      51940143
FIAT      51965668
FIAT      51965673
FORD      1774862
FORD      1797155
FORD      CS51-3A500-AA
FORD      CS51-3A500-AB

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM584 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM584zobacz instrukcję montażu JRM584

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.