Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz AROCS 3352 AK (2013-???) 517km » JRP1007 trw
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 3352 Ak (2013-???) 517km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW

JRP1007 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1007
Przekładnia kierownicza JRP1007

    Ocena:
numer części:

JRP1007

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaSMI
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]1107
Rodzaj gwintu przegub osiowyGwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x 2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937735792
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 05.98-04.10
numery OEM:
VOLVO      3524288
VOLVO      8251746
VOLVO      8601755
VOLVO      9157048
VOLVO      9173029
VOLVO      9485268
VOLVO      9485270
VOLVO      9485272
VOLVO      9492841
VOLVO      9492845
VOLVO      9492849

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1007 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.