Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 (8P1) 2.0 TDI (2005.06-2008.06) 140km » JRP1172 trw
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 2.0 Tdi (2005.06-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1172 TRW

    Ocena:
numer części:

JRP1172

dostawca:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]1092
Rodzaj gwintu przegub osiowyz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm]520
Suw [mm]140
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz wpustem
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937736607
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1172 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem VOLVO S60 I, V70 II 2.0-2.5 11.99-04.10
numery OEM:
VOLVO      30723774
VOLVO      30723775
VOLVO      30778103
VOLVO      31202964
VOLVO      36000014
VOLVO      36002364
VOLVO      36050357
VOLVO      8602830
VOLVO      8603475
VOLVO      8684268
VOLVO      8684269

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1172 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.