Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP805 trw

Przekładnia kierownicza JRP805 TRW

JRP805 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP805
Przekładnia kierownicza JRP805

    Ocena:
numery handlowe:

504085F07

numer części:

JRP805

dostawca:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1225
Długość zewnętrzna [mm] 194
Technika połączeń verzahnt
Długość przyłącza [mm] 27
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M14x1.5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1.5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,3
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 27
Długość przegub osiowy [mm] 194
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1.5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP805 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MG MG ZR; ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 11.95-05.05
numery OEM:
MG      GSR1201
MG      QAB 000210
ROVER      GSR1191
ROVER      GSR1197
ROVER      GSR1201
ROVER      QAB000210
ROVER      QAB102971
ROVER      QEB000310

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP805 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.