Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 115km » JRP948 trw
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP948 TRW

JRP948 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP948
Przekładnia kierownicza JRP948

    Ocena:
numer części:

JRP948

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaMANDO
Układ kierowniczybez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Długość [mm]1227
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej42
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937738700
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP948 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI GETZ 1.1-1.6 09.02-09.05
numery OEM:
HYUNDAI      57700-1C100
HYUNDAI      57700-1C700
zamienniki:
51722
brak
SPIDAN
DSR1725L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP948 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.