Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP965 trw

Przekładnia kierownicza JRP965 TRW

JRP965 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP965
Przekładnia kierownicza JRP965
JRP965

    Ocena:
numer części:

JRP965

dostawca:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Długość całkowita [mm] 1163
Wymiar gwintu M14x1,5
Suw [mm] 140
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 265
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 33
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937739370

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP965 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (bez czujnika) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), CLK (A209) 1.6-6.2 07.03-08.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 460 10 00
MERCEDES-BENZ      204 460 45 00
MERCEDES-BENZ      204 460 45 00 80
MERCEDES-BENZ      204 460 55 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 45 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 45 00 80
MERCEDES-BENZ      A 204 460 55 00
zamienniki:
51546
brak
SPIDAN
61-221963
brak
BILSTEIN
QSRP1510
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP965 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.