Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 quattro (1992.08-1996.12) 150km » PMF176 trw
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.6 Quattro (1992.08-1996.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF176 TRW

PMF176 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF176

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937023240
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF176 TRW

numery OEM:
FORD      6136836
FORD      6136837
FORD      85AB-2140-CA
FORD      85AB-2140-DA
zamienniki:
M 24 064
brak
BREMBO
0 986 480 124
brak
BOSCH
4005176
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF176 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.