Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML244 trw

Pompa hamulcowa PML244 TRW

PML244 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML244

producent:

TRW

Ograniczenia producenta NISSIN
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937058693

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML244 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, SHUTTLE 2.0/2.2/2.3 01.90-06.04
numery OEM:
HONDA      46100-SM4-G51
HONDA      46100-SM4-G52
HONDA      46100-SM4-G53
HONDA      46100-SM4-G54
zamienniki:
M 28 015
brak
BREMBO
J3104048
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHM1118
brak
FERODO
5324
brak
Car S.p.A (InterCar)
4008244
brak
GIRLING
822605
brak
NK
H259014.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML244 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.