Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 (1984.08-1988.12) 137km » PML382 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.2 (1984.08-1988.12) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML382 TRW

PML382 Pompa hamulcowa TRW

    Ocena:
numer części:

PML382

dostawca:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937319749
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML382 TRW

numery OEM:
OPEL      5 58 006
OPEL      5 58 070
OPEL      9120635
OPEL      9193228
VAUXHALL      5 58 070
VAUXHALL      9120635
VAUXHALL      9193228
CHEVROLET      5 58 070
CHEVROLET      9120635
CHEVROLET      9193228
zamienniki:
0 986 480 493
brak
BOSCH
402139
brak
VALEO
H25943.8.1
brak
FTE automotive GmbH
H209007.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM541
brak
FERODO
4008382
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML382 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.