Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel MANTA A (58_, 59_) 1.9 S (1970-1975) 88km » PMN239 trw
wybrany samochód: 
Opel Manta A (58_, 59_) 1.9 S (1970-1975) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN239 TRW

    Ocena:
numer części:

PMN239

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Średnica [mm]28,6
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
Ilość połączeń2
nr EAN3322938245504
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN239 TRW

Pompa hamulcowa (28,6mm) pasuje do: MERCEDES VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668, B667) 2.9D/4.2D/4.3D 09.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 430 86 01
MERCEDES-BENZ      A 005 430 86 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN239 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.