Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 1.8 T quattro (1997.12-2005.01) 150km » V10-0389 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 1.8 T Quattro (1997.12-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0389 VAICO

V10-0389 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0389
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0389

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0389

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów095
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,582
nr EAN4046001306686
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V10-0383 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2500 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0389 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI CABRIOLET B3, SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T4, VENTO 1.0-Electric 02.88-06.03
numery OEM:
SEAT      095 325 429 D
SEAT      95325429D
SKODA      095 325 429 D
SKODA      95325429D
VOLKSWAGEN      095 325 429 DS
VAG      095 325 429 D
VAG      095 325 429 DS
VAG      95 325 429 D
VAG      95 325 429 DS

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0389 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.