Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2539 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 VAICO

V10-2539 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2539
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539
V10-2539
vaico V10-2539 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

01J 301 517 D, 01J 301 519 L

numer części:

V10-2539

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 01J
Typ skrzyni biegów 01J 301 383 T
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 01J 301 383 S
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Ciężar [kg] 0,532
nr EAN 4046001582462
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V10-2536 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2537 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-6.0 01.97-05.13

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 producenta VAICO

AUDI

01J301463A, 01J301517D, 1J301517D

SEAT

01J301463A, 01J301517D, 1J301463A, 1J301517D

numery OEM:
AUDI      01J 301 463 A
AUDI      01J 301 517 D
AUDI      1J301517D
SEAT      01J 301 463 A
SEAT      01J 301 517 D
SEAT      1J301463A
SEAT      1J301517D
SKODA      01J 301 463 A
SKODA      01J 301 517 D
SKODA      1J301463A
SKODA      1J301517D
VOLKSWAGEN      01J 301 517 D kit
VAG      01J 301 463 A
VAG      01J 301 517 D
VAG      01J 301 517 D kit
VAG      01J 301 519 L kit
VAG      1J 301 463 A
VAG      1J 301 517 D
VAG      1J 301 517 D kit
VAG      1J 301 519 L kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2539 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.