Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » V10-50103 vaico

Pompa wodna V10-50103 VAICO

V10-50103 Pompa wodna VAICO
vaico V10-50103
213.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-50103

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego regulatora
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca niezałączana pompa wodna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Materiał wirnika pompy wody Metal
Ciężar [kg] 0,9581

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna V10-50103 VAICO

Pompa cieczy chłodzącej AUDI A1; SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV; SKODA FABIA III, RAPID; VW POLO, POLO V 1.4D 02.14-

Pompa wodna V10-50103 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna V10-50103 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

04B121011D, 04B121011Dpart, 04B121011DX

AUDI

04B121011D, 04B121011DX

SKODA

04B121011D, 04B121011DX

SEAT

04B121011D, 04B121011DX

numery OEM:
AUDI      04B 121 011 D
AUDI      04B 121 011 DX
SEAT      04B 121 011 D
SEAT      04B 121 011 DX
SKODA      04B 121 011 D
SKODA      04B 121 011 DX
VOLKSWAGEN      04B 121 011 D
VOLKSWAGEN      04B 121 011 D part
VOLKSWAGEN      04B 121 011 DX
VAG      04B 121 011 D
VAG      04B 121 011 D part
VAG      04B 121 011 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna V10-50103 VAICO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.