Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » V46-70-0012 vemo

Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 VEMO

V46-70-0012 Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V46-70-0012

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V46-70-0012

dostawca:

VEMO

Ilość połączeń 4
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Napięcie [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa z instalacją zapłonową
Ciężar [kg] 1,01262
nr EAN 4046001425011

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, KANGOO 1.0ALK-2.3 05.77-

Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 producenta VEMO

NISSAN

2244800QAD

RENAULT

8200025256, 8200051128, 8200084401, H8200051128

numery OEM:
CITROËN      5970.83
NISSAN      22448-00QAD
RENAULT      82 00 025 256
RENAULT      82 00 051 128
RENAULT      82 00 084 401
RENAULT      H8 20 005 112 8
TESLA      CL130
TESLA      CL149

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V46-70-0012 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.