Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2005.06-2011.03) 163km » 21764 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2005.06-2011.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21764 WALKER

21764 Tłumik WALKER
walker 21764
Tłumik 21764
21764
walker 21764 Tłumik
Tłumik 21764 walker
Tłumik 21764 walker
Tłumik 21764 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21764

dostawca:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]970
Ciężar [kg]5,248
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490217646
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21764 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 970mm) pasuje do: DAIHATSU CHARADE IV, GRAN MOVE
numery OEM:
DAIHATSU      1743087759
DAIHATSU      1743087765000
DAIHATSU      1743087775000
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 21764 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21764 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.