Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi (2013.03-2017.03) 114km » 22352 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 5008 (0u_, 0e_) 1.6 Hdi (2013.03-2017.03) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22352 WALKER

22352 Tłumik WALKER
walker 22352
Tłumik 22352
22352
walker 22352 Tłumik
Tłumik 22352 walker
Tłumik 22352 walker
Tłumik 22352 walker
167.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22352

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]960
Ciężar [kg]3,800
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223524
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22352 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW POLO, POLO III 1.6/1.9D 10.94-09.01
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0253209C
VOLKSWAGEN      6N0253209K

Zastosowanie Tłumik 22352 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22352 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.