Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.6 MPi (2015.09-2018.04) 90km » 22526 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iv (162, 163, Av3, Av2) 1.6 Mpi (2015.09-2018.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22526 WALKER

22526 Tłumik WALKER
walker 22526
Tłumik 22526
22526
walker 22526 Tłumik
Tłumik 22526 walker
Tłumik 22526 walker
Tłumik 22526 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22526

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1630
Ciężar [kg]6,300
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225269
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22526 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: PEUGEOT 206 2.0 04.99-12.07
numery OEM:
PEUGEOT      1705FX
PEUGEOT      1705FY
PEUGEOT      1717J4
PEUGEOT      E12814C

Zastosowanie Tłumik 22526 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22526 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.