Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën XM (Y4) 3.0 V6 24V (1994.05-2000.10) 200km » 22718 walker
wybrany samochód: 
Citroën Xm (y4) 3.0 V6 24v (1994.05-2000.10) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22718 WALKER

22718 Tłumik WALKER
walker 22718
Tłumik 22718
22718
walker 22718 Tłumik
Tłumik 22718 walker
Tłumik 22718 walker
Tłumik 22718 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22718

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1300
Ciężar [kg]8,700
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227188
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22718 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: DAEWOO MATIZ 0.8/1.0 09.98-
numery OEM:
DAEWOO      96564101
DAEWOO      96603788

Zastosowanie Tłumik 22718 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22718 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.