Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22963 walker

Tłumik 22963 WALKER

22963 Tłumik WALKER
walker 22963
Tłumik 22963
22963
walker 22963 Tłumik
Tłumik 22963 walker
Tłumik 22963 walker
Tłumik 22963 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22963

producent:

WALKER

Długość [mm] 750
Ciężar [kg] 10,100
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490229632

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22963 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 750mm) pasuje do: TOYOTA RAV 4 II 1.8/2.0/2.0D 05.00-11.05

Tłumik 22963 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Tłumik 22963 producenta WALKER

TOYOTA

1743022160, 1743022161, 1743028190, 1743028191, 1743028220, 1743028221, 1743028222, 1743028906

numery OEM:
TOYOTA      1743022160
TOYOTA      1743022161
TOYOTA      1743028190
TOYOTA      1743028191
TOYOTA      1743028220
TOYOTA      1743028221
TOYOTA      1743028222
TOYOTA      1743028906

Zastosowanie Tłumik 22963 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22963 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.