Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford Usa MUSTANG MACH-E (CGW) EV (2022-???) 300km » 23053 walker
wybrany samochód: 
Ford Usa Mustang Mach-e (cgw) Ev (2022-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23053 WALKER

23053 Tłumik WALKER
walker 23053
Tłumik 23053
23053
walker 23053 Tłumik
Tłumik 23053 walker
Tłumik 23053 walker
Tłumik 23053 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23053

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]5,420
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230539
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23053 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 920mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D 06.04-
numery OEM:
OPEL      13107611
OPEL      13220575
OPEL      5852448
OPEL      5852553
VAUXHALL      13107611
VAUXHALL      13220575

Zastosowanie Tłumik 23053 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23053 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.