Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) 311 CDI RWD (907.131, 907.133, 907.135, 907.231, 907.233... (2020.06-???) 114km » 70636 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 311 Cdi Rwd (907.131, 907.133, 907.135, 907.231, 907.233... (2020.06-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70636 WALKER

70636 Tłumik WALKER
walker 70636
Tłumik 70636
70636
walker 70636 Tłumik

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

70636

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]650
Ciężar [kg]7,380
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490706362
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70636 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW PASSAT B3/B4 1.6/1.8/2.0 02.88-05.97
numery OEM:
VOLKSWAGEN      357253409C
VOLKSWAGEN      3A0253409B

Zastosowanie Tłumik 70636 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70636 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.