Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen CRAFTER Platforma / podwozie (SZ_) 2.0 TDI RWD (2016.11-???) 109km » 72350 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Crafter Platforma / Podwozie (sz_) 2.0 Tdi Rwd (2016.11-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 72350 WALKER

72350 Tłumik WALKER
walker 72350

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72350

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1730
Ciężar [kg]5,800
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490723505
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72350 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI 1.2 02.98-01.05
numery OEM:
OPEL      24423014
OPEL      24425137
OPEL      5852066
OPEL      5852108
OPEL      5852131
OPEL      852228
OPEL      90572298
OPEL      9157339
VAUXHALL      24423014
VAUXHALL      24425137
VAUXHALL      90572298
VAUXHALL      9157339

Zastosowanie Tłumik 72350 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72350 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.