Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I35042YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT Yamato

I35042YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I35042YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT
I35042YMT
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I35042YMT

producent:

Yamato

Długość [mm] 322
Gwint zewn. [mm] M 14 x 1,25
Gwint zewn. [mm] M 16 x 1,5
Kolor szary
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427550339
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 322mm) pasuje do: MITSUBISHI LANCER VII, LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II, OUTLANDER III 1.6-3.0 06.00-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT producenta Yamato

MITSUBISHI

4422A057, MR403100

numery OEM:
MITSUBISHI      4422A057
MITSUBISHI      MR 403 100

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35042YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.