Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I38010YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT Yamato

I38010YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I38010YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT
I38010YMT
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I38010YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427518599

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: SUZUKI IGNIS I, WAGON R 1.0/1.3/1.5 10.00-12.05

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT producenta Yamato

SUZUKI

4883078F00, 4883078F01

numery OEM:
SUZUKI      48830 78F 00
SUZUKI      48830 78F 01

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38010YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.