| Powierzchnia | pokryty |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 279 |
| Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 228,5 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 64 |
| Minimalna grubość [mm] | 230,2 |
| Ciężar [kg] | 8,06 |
| Wzór otworów/Ilość otworów | 5/5 |
| nr EAN | 4250238767633 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, COAT Z 250.1769.20 ZIMMERMANN
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1361302, 1490274, 4367102, 4367103, 4455981, 4467600, 6063754
| FORD | 1 361 302 | |
| FORD | 1 490 274 | |
| FORD | 4 367 102 | |
| FORD | 4 367 103 | |
| FORD | 4 455 981 | |
| FORD | 4 467 600 | |
| FORD | 6 063 754 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy, COAT Z 250.1769.20 ZIMMERMANN w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.
Powstała w latach sześćdziesiątych XX wieku Firma Otto Zimmermann opracowuje, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości części samochodowe przeznaczone dla zakładów motoryzacyjnych oraz na niezależny rynek części samochodowych.
W roku 1990 Otto Zimmermann GmbH przeniosła siedzibę z Eppingen do Sinsheim i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją bazę administracyjną, moce produkcyjne i powierzchnię magazynową, która obecnie wynosi ponad 17.000 metrów kwadratowych.