
| Wysokość [mm] | 163 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Ø wylotu [mm] | 7,9 |
| Dolot - Ø [mm] | 7,9 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Jakość | PJ |
| Wysokość [mm] | 163 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Ø wylotu [mm] | 7,9 |
| Dolot - Ø [mm] | 7,9 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Jakość | PJ |
Dodatkowe informacje o produkcie FILTR PALIWA ALFA ROMEO, FIAT,LANCIA OEM SZT UFI 31.515.00 UFI
| CITROËN | 1567-89 | |
| FIAT | 46403933 | |
| FIAT | 46441236 | |
| FIAT | 46474249 | |
| FIAT | 46523087 | |
| FIAT | 46769601 | |
| FIAT | 60675978 | |
| FIAT | 60811822 | |
| FIAT | 60811904 | |
| FIAT | 60812738 | |
| FIAT | 60813871 | |
| FIAT | 71736100 | |
| FIAT | 7787063 | |
| JAGUAR | C2S20906 | |
| JAGUAR | C2S2768 | |
| JAGUAR | C2S45278 | |
| LADA | 2123-01117010-0 | |
| LADA | 2123-1117010 | |
| LADA | 2123-1117010-02 | |
| OPEL | 1567-C4 | |
| OPEL | 818508 | |
| OPEL | 818510 | |
| OPEL | 818514 | |
| OPEL | 818568 | |
| PEUGEOT | 1567-88 | |
| ROVER | WJN101250 | |
| ROVER | WJN101250EVA | |
| VAUXHALL | VFF618 | |
| VAUXHALL | VFF634 | |
| DAEWOO | 25121074 | |
| DAEWOO | 93370527 |
Zastosowanie FILTR PALIWA ALFA ROMEO, FIAT,LANCIA OEM SZT UFI 31.515.00 UFI w samochodach:
Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.
Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.
Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.
Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.
Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.
Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).