Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI (1999.05-2006.07) 109km » 0219-01-02448 4max
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Platforma / Podwozie (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.5 Tdi (1999.05-2006.07) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-02448 4MAX

0219-01-02448 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-02448

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-02448 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, VW POLO IV 1.2 07.01-03.08
numery OEM:
SEAT      6Q6253609J
SKODA      6Q6253609J
VOLKSWAGEN      6Q6253609J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-02448 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.