Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai SANTA FÉ I (SM) 2.4 16V 4x4 (2001.02-2006.03) 136km » C90537ABE abe
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fé I (sm) 2.4 16v 4x4 (2001.02-2006.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C90537ABE ABE

C90537ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C90537ABE
Pompa hamulcowa C90537ABE
C90537ABE
149.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C90537ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN5900427245853
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C90537ABE ABE

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: HYUNDAI SANTA FÉ I, SANTA FÉ II 2.0-2.7 02.01-12.12
numery OEM:
HYUNDAI      59110 26050

Zastosowanie Pompa hamulcowa C90537ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.