Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen GOLF V (1K1) 2.0 GTI (2006.09-2008.12) 230km » C92029ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V (1k1) 2.0 Gti (2006.09-2008.12) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C92029ABE ABE

C92029ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C92029ABE
Pompa hamulcowa C92029ABE
C92029ABE
195.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C92029ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
nr EAN5900427246386
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C92029ABE ABE

Pompa hamulcowa pasuje do: TOYOTA STARLET 1.3 01.96-07.99
numery OEM:
TOYOTA      47201-10210
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C92029ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.