Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD (2016.03-???) 334km » C95003ABE abe
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T6 Drive-e Polestar Awd (2016.03-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C95003ABE ABE

C95003ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C95003ABE
96.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C95003ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,23
Średnica [cal]7/8
nr EAN5900427246775
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C95003ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2/22,23mm) pasuje do: MITSUBISHI GALANT VI, GALANT VII 1.8-2.0D 11.87-08.96
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 500404
zamienniki:
0 986 480 730
brak
BOSCH
J3105005
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa C95003ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.