Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota HIACE I pick-up (_H10) 1.6 (RH10) (1967-1977) 67km » CZH1145 abe
wybrany samochód: 
Toyota Hiace I Pick-up (_h10) 1.6 (rh10) (1967-1977) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1145 ABE

CZH1145 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1145
Zacisk hamulcowy CZH1145
173.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1145

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1144
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1144
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1145 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 1.8/2.0D/2.5 02.98-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      SEG100260

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1145 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1145 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.