Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia MAGENTIS I (GD, MS) 2.5 V6 (2001.05-???) 169km » CZH1403 abe
wybrany samochód: 
Kia Magentis I (gd, Ms) 2.5 V6 (2001.05-???) 169km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1403 ABE

CZH1403 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1403
96.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 9 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1403

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1402
Średnica tłoka [mm]35
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1402
Średnica tłoka [mm]35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1403 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: NISSAN PULSAR, QASHQAI I, TIIDA, X-TRAIL I, X-TRAIL II 1.5D-2.5 06.01-
numery OEM:
NISSAN      44001-8H300
NISSAN      44001-8H30A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1403 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1403 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.