Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia OPTIMA (JF) 2.0 T-GDi (2018.06-???) 238km » CZH1433 abe
wybrany samochód: 
Kia Optima (jf) 2.0 T-gdi (2018.06-???) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1433 ABE

CZH1433 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1433
Zacisk hamulcowy CZH1433
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1433

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyNBK
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]273
sparowany numer artykułuCZH1432
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyNBK
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]273
sparowany numer artykułuCZH1432
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1433 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MAZDA 6 1.8/2.3 08.02-08.07
numery OEM:
MAZDA      GJ6A-33-61XA
MAZDA      GJ6A3361X
MAZDA      GJZA-33-98ZA
zamienniki:
13012132124
brak
SBS
J3223040
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 49 073
brak
BREMBO
38150900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1433 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1433 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.