Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mini MINI COUNTRYMAN (F60) One D (2017.07-???) 116km » CZH1584 abe
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (f60) One D (2017.07-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1584 ABE

CZH1584 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1584
Zacisk hamulcowy CZH1584
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1584

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
System hamulcowySUMITOMO
sparowany numer artykułuCZH1585
Średnica tłoka [mm]48
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
System hamulcowySUMITOMO
sparowany numer artykułuCZH1585
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1584 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: LEXUS GX, TOYOTA 4 RUNNER V, LAND CRUISER, LAND CRUISER PRADO 2.7-4.6 08.09-
numery OEM:
TOYOTA      47750-60300
TOYOTA      47750-60350
LEXUS      47750-60300
zamienniki:
F 83 318
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1584 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1584 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.