Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2005.09-2006.06) 121km » CZH1674 abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2005.09-2006.06) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1674 ABE

CZH1674 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1674

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1674

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1675
Średnica tłoka [mm]38
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1675
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1674 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C5 III, DS3, PEUGEOT 2008 I, 207, 307, 407, 407/KOMBI, PARTNER ORIGIN, PARTNER TEPEE, RCZ 1.6-3.0D 03.04-
numery OEM:
CITROËN      1651759380
CITROËN      4401G4
PEUGEOT      1651759380
PEUGEOT      4401 G4

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1674 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1674 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.