Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) (1998.08-2000.04) 72km » CZH1772 abe
wybrany samochód: 
Mazda Demio (dw) 1.3 I 16v (dw3w) (1998.08-2000.04) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1772 ABE

CZH1772 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1772
236.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1772

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowySUMITOMO
Średnica tłoka [mm]43
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowySUMITOMO
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1772 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER II, HILUX V, HILUX VI, LAND CRUISER 2.2-4.2D 09.88-
numery OEM:
TOYOTA      47730-35080
TOYOTA      47730-35140
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1772 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1772 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.