Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C GTS (Z02) 1.8 16V (F68) (2002.08-2008.09) 122km » CZH2042 abe
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 1.8 16v (f68) (2002.08-2008.09) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2042 ABE

CZH2042 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2042
168.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH2042

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyMOBIS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
Średnica tłoka [mm]60
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyMOBIS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2042 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: HYUNDAI I40 I, I40 I CW, KIA SOUL II 1.6-2.0 07.11-05.19
numery OEM:
HYUNDAI      58110-3Z100
HYUNDAI      58180-3ZA00
KIA      58110B2600
KIA      58180B2A60
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2042 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH2042 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.