Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 Avant (4F5) 4.2 FSI quattro (2006.06-2011.08) 350km » CZH2405 abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 4.2 Fsi Quattro (2006.06-2011.08) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2405 ABE

CZH2405 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2405
155.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH2405

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyMOBIS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyMOBIS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2405 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: HYUNDAI I30, KIA CEED, PRO CEED 1.0-1.6D 11.11-
numery OEM:
HYUNDAI      58130-A2250
HYUNDAI      58130-A6200
HYUNDAI      58130-A6700
HYUNDAI      58190-A2A25
HYUNDAI      58190-A6A20
HYUNDAI      58190-A6A70
KIA      58130-A2250
KIA      58130-A6200
KIA      58130-A6700
KIA      58190-A2A25
KIA      58190-A6A20
KIA      58190-A6A70
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2405 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH2405 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.