Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 51252 a.b.s.

Wysprzęglik centralny sprzęgła 51252 A.B.S.

51252 Wysprzęglik centralny sprzęgła A.B.S.
150.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

51252

dostawca:

A.B.S.

Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 31
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 3
Rozmiar gwintu 1 M10x1.0
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 89
Ciężar [kg] 0,37
nr EAN 8717109670578

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 51252 A.B.S.

Wysprzęglik centralny sprzęgła 51252 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 51252 producenta A.B.S.

TOYOTA

3140005010, 3140005011, 3140005012, 3140009000, 3140009001, 3140019005, 3140059005, 3140059015, 3140059025

SUBARU

3140059005, 3140059015

DAIHATSU

3140019005, 3140019005000, 3140059005, 3140059005000, 3140059015, 3140059015000

numery OEM:
DAIHATSU      3140019005
DAIHATSU      3140019005000
DAIHATSU      3140059005
DAIHATSU      3140059005000
DAIHATSU      3140059015
DAIHATSU      3140059015000
SUBARU      3140059005
SUBARU      3140059015
TOYOTA      3140005010
TOYOTA      3140005011
TOYOTA      3140005012
TOYOTA      3140009000
TOYOTA      3140009001
TOYOTA      3140019005
TOYOTA      3140059005
TOYOTA      3140059015
TOYOTA      3140059025
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 51252 A.B.S. w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.

A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.