Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Dodge RAM 2500 Extended Cab Pickup 5.2 (1994.09-1996.12) 223km » 10-ECO045 ashika
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Extended Cab Pickup 5.2 (1994.09-1996.12) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 10-ECO045 ASHIKA

10-ECO045 Filtr oleju ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

10-ECO045

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Długość [mm]120,4
średnica zewnętrzna [mm]60,5
Średnica wewnętrzna [mm]25,5
nr EAN8033001276435
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 10-ECO045 ASHIKA

numery OEM:
IVECO      J1310306
HYUNDAI      26310-2A500
HYUNDAI      263102A002
HYUNDAI      263102A501
HYUNDAI      263142A000
HYUNDAI      263162A001
HYUNDAI      26320-2A001
HYUNDAI      263202A000
HYUNDAI      263202A002
HYUNDAI      S263202A001
HYUNDAI      S263202A002
KIA      263102A000
KIA      263102A001
KIA      26320 2A000
KIA      263202A001

Zastosowanie Filtr oleju 10-ECO045 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 10-ECO045 ASHIKA:

Grzegorz, Grójec
2024-09-24
 5/5
ok
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jakub, Dutów
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Ruda Śląska
2024-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, KRASNIK
2022-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosława, Warszawa
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2024-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2021-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.