Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.2 TSI (2014.04-???) 110km » D3319 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.2 Tsi (2014.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3319 SEINSA AUTOFREN

D3319 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3319
Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3319
D3319
autofren D3319 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy
11.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Środa
:3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D3319

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]21
nr EAN8430320016221
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3319 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: TOYOTA CAMRY, CARINA II, CARINA III, CORONA, LITEACE, MODEL F 1.3-2.5 01.76-02.93
numery OEM:
TOYOTA      04313-20010
TOYOTA      04313-30052
TOYOTA      04313-30053
TOYOTA      04313-30054
TOYOTA      04473-20010
TOYOTA      04475-20010
TOYOTA      04476-12040
TOYOTA      04476-20030
TOYOTA      04476-20031
TOYOTA      04476-20831
TOYOTA      04905-20010
TOYOTA      04906-12040

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3319 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.