Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D43478S seinsa autofren

ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S SEINSA AUTOFREN

87.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D43478S

producent:

SEINSA AUTOFREN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 38) pasuje do: FIAT BRAVO II, MULTIPLA, STILO 1.2-2.4 04.99-12.14

ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S producenta SEINSA AUTOFREN

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAM. SUPER KIT TYŁ D43478S SEINSA AUTOFREN:

Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
Ryszard, Szczecin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Chwaliszów
2023-06-08
 5/5
Ok
Wieslaw, Warszawa
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ewaryst, Warszawa
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
Józef, Gołdap
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Drogomyśl
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Piotr, Boleszkowice
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WALERIAN, koziegłowy
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.