Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) (1986.01-1987.10) 118km » TO8751 ava cooling systems
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii Hatchback (gc) 2.0 I Turbo (gc10e1) (1986.01-1987.10) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dmuchawa TO8751 AVA COOLING SYSTEMS

331.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TO8751

Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]164
MateriałTworzywo sztuczne
Kierunek obrotówPrzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
EAN4045385232215
StanFabrycznie nowy
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]164
MateriałTworzywo sztuczne
Kierunek obrotówPrzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
EAN4045385232215
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dmuchawa TO8751 AVA COOLING SYSTEMS

Dmuchawa pasuje do: LEXUS ES, RX, TOYOTA CAMRY, HIGHLANDER / KLUGER, VENZA 2.0-3.5H 01.06-11.19
numery OEM:
TOYOTA      871030E040
TOYOTA      8710348080
LEXUS      871030E040
LEXUS      8710348080
zamienniki:

Zastosowanie Dmuchawa TO8751 AVA COOLING SYSTEMS w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.