Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.9 TDI (2003.11-2009.11) 130km » 8FT 351 195-321 behr hella service
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.9 Tdi (2003.11-2009.11) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-321 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 195-321 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
87.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 195-321

Ilość połączeń:1

Status produktu: Normal
Ilość połączeń:1

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-321 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      1 389 047
BMW      1 389 048
BMW      1 390 620
BMW      1389047
BMW      1389048
BMW      1390620
BMW      64 53 1 389 047
BMW      64 53 1 389 048
BMW      64 53 1 390 620
BMW      64 53 8 390 469
BMW      64531389047
BMW      64531389048
BMW      64531390620
BMW      64538390469
BMW      8 390 469
BMW      8390469

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-321 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.