Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) (1992.06-1997.04) 97km » 8MO 376 754-291 behr hella service
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii (4b) 1.9 (4bd5a2) (1992.06-1997.04) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 754-291 BEHR HELLA SERVICE

8MO 376 754-291 Chłodnica oleju, układ kierowania BEHR HELLA SERVICE
281.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8MO 376 754-291

Długość [mm]:520
Szerokość [mm]:50
Głębokość [mm]:16
Wersja:produced by BEHR

Status produktu: Normal
Długość [mm]:520
Szerokość [mm]:50
Głębokość [mm]:16
Wersja:produced by BEHR

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 754-291 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      13 28 6331
OPEL      13286331
OPEL      951 247
OPEL      951247
SAAB      13 28 6331
SAAB      13286331
VAUXHALL      13286331
VAUXHALL      951247
CHEVROLET      13 28 6331
BUICK      13 28 6331
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania 8MO 376 754-291 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.