
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| nr EAN | 4025258480325 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 22-113344 BILSTEIN
| PORSCHE | 996 343 041 14 | |
| PORSCHE | 996 343 041 27 | |
| PORSCHE | 996 343 041 28 | |
| PORSCHE | 996 343 041 30 | |
| PORSCHE | 996 343 041 31 | |
| PORSCHE | 996 343 043 02 | |
| PORSCHE | 996 343 043 14 | |
| PORSCHE | 996 343 043 17 | |
| PORSCHE | 996 343 043 18 | |
| PORSCHE | 996 343 043 22 | |
| PORSCHE | 996 343 043 24 | |
| PORSCHE | 996 343 043 26 | |
| PORSCHE | 996 343 043 27 | |
| PORSCHE | 996 343 043 29 | |
| PORSCHE | 996 343 043 30 | |
| PORSCHE | 996 343 043 31 | |
| PORSCHE | 996 343 043 39 | |
| PORSCHE | 996 343 043 43 | |
| PORSCHE | 996 343 043 44 | |
| PORSCHE | 996 343 043 46 | |
| PORSCHE | 996 343 043 48 | |
| PORSCHE | 996 343 043 50 | |
| PORSCHE | 996 343 043 51 | |
| PORSCHE | 996 343 043 52 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 22-113344 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 22-113344 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.