Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel VIVARO B Autobus (X82) 1.6 CDTI (06) (2014.06-???) 116km » 5910-01-035540PP blic
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Autobus (x82) 1.6 Cdti (06) (2014.06-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 5910-01-035540PP BLIC

5910-01-035540PP Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-01-035540PP
Napęd wycieraczek 5910-01-035540PP
275.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-01-035540PP

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-01-035540PP BLIC

Mechanizm wycieraczek przód (z silnikiem, kostka: 4 piny) pasuje do: VW POLO IV 9N, POLO IV 9N3 10.01-11.09
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6Q1 955 113
VOLKSWAGEN      6Q1 955 119
VOLKSWAGEN      6Q1 955 119 A
VOLKSWAGEN      6Q1 955 601
VOLKSWAGEN      6Q1 955 601 B
VOLKSWAGEN      6Q1 955 603 A
VOLKSWAGEN      6Q1955119C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-01-035540PP BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.