
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 50 |
| nr EAN | 4047025444491 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 510 BOSCH
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8D0145156T
8D0145156T, 8D0145156TX, 8D0145177Q
8D0145156T, 8D0145156TX
| AUDI | 8D0 145 156 T | |
| SKODA | 8D0 145 156 T | |
| SKODA | 8D0 145 156 TX | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 T | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 TX | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 177 Q |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 510 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 510 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.