Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932.A2B00) (2000.10-2001.05) 110km » K S00 000 588 bosch
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 Jtd (932.a2b00) (2000.10-2001.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH

K S00 000 588 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 588
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588
K S00 000 588
999.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 588

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]120
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm]50
nr EAN4047025446211
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VITO (W638) 2.3D/2.9D 01.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      246 626 01 80
MERCEDES-BENZ      246 628 01 80
MERCEDES-BENZ      24662601
MERCEDES-BENZ      24662801
MERCEDES-BENZ      346 607 01 80
MERCEDES-BENZ      34660701
MERCEDES-BENZ      542 003 510
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 246 626 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 628 01 80
MERCEDES-BENZ      A 346 607 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 588 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.